Nice to see you

Så var helgen slut igen.. Har haft en riktigt riktigt bra helg får jag säga!
Först rätt chill på fredagen, gjorde inget speciellt, kollade tv och åt glass typ. Lördag var det pole och barrelträning hos Cissi. Inte nu för att det blev något raceande för oss, men bara att komma ut lite är skönt. Hon skötte sig riktigt bra, var lugn och fin och jobbade på bra med rygg och rumpa. Fick till och med upp Cissi på henne en sväng vilket var jättekul. Finns ju typ aldrig någon i närheten som jag an sätta upp på hästen så jag själv får se hur hon går, det är alltid nyttigt att se! 
Kul grej också att få beröm för att hon börjat bli så fin, både i kroppen och psyket har det hänt massor under sommaren, hon har verkligen landat i huvudet och börja lägga på sig ordentligt och bli mjukare i formerna! Kul att få höra det av andra också, då kanske man gör något rätt ändå höhö.
Och nej, jag får skämmas, det blev inga bilder ändå. Dock filmade jag när Cissi red henne men det är bara för mig.
 
Lördagkväll var det fest. Jenny hade försenat födelsedagskalas, började hos Tezz för att sedan vandra vidare. Det var riktigt kul trots att kvällen (som vanligt) gick väldigt fort, helt plötsligt var den nästan 2 och vi gick hem. Forsatte dock med att spela Mario som på nått sätt var sjukt mycket svårare än vad det någon annan gång varit, tror absolut inte det hade något med promillehalten att göra utan det var ett totalt omgjort spel!
Kom med lite fusk till andra banan på trejde världen, men inte längre. Det var helt crazy, men sjukt kul
 
Idag har jag inte gjort något alls. Legat på Tezz soffa och kollat på film efter film och spelat lite tvspel också. Idag gick det något bättre, men fortfarande vansinnigt mycket svårare än när man var lite. 
Kom hem för nån timme sen och tog en efterlängtad dusch. Ska snart gå och sova också..
 
Men som sagt, en bra helg!
 

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0