Long day

Så var första dagen gjord. Inte precis samma honeymoon som i ettan utan allvaret började direkt. Labbar imorgon och på onsdag i halvklass. Jag hamnade såklart i onsdagmorgongruppen. KUL! Eftersom jag ska stå i puben imorgon = lite sömn = trött Linnea = koncentrationssvårigheter på labben. Nåväl, det får väl gå an. Sitter och läser lite i den tjocka luntan med papper vi sla ha läst till fredag. Handlar om digestionsapparaten. Intressant men lite dryg text bara.

Har lekt med de små ynglen idag också. Vår grupp är hjärtmask, och förhoppningsvis regerar dom så som vårt lag gjorde förra året.

Kom hem efter 19 då vi burit upp allt till puben för imorgon. Var trött och hungrig så hästarna fick klara sig idag. Är ledig imorgon (inläsning) så då kan jag rida på förmiddagen istället. Hoppas på fint väder bara. Har fått lite bytesövningar jag tänkte träna på, går ju rätt bra vänster till höger som sagt, men det måste ändå bli bättre!


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0