In the weekends

Så har min kära syster åkt hem. Hon kom i onsdags och hade tyvärr fått en släng av typ njurinfektion eller liknande så hon mådde inte optimalt. Men det blev bättre allt eftersom så lite roliga saker kunde vi göra ändå. Typ rida och gå på promenad med Bobby. Visade henne runt i Skarastad också vilket går rätt fort eftersom Skara är lika stort som en handflata ungefär.

Nu ligger jag och glor på tv och Bobby tuggar tuggben här på golvet. Imorgon blir det ett till faddermöte och sen ska jag rida Paj på kvällen.
Har hittat en som vill kastbyta sadel så på måndag ska jag skicka iväg min. Håll tummar och tår för att båda sadlarna passar, skulle vara GRYMT skönt!


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0