Farmertan

När jag kom hem idag möttes jag av en ko på gården. Där ska dom inte vara men den hade smitit lite. Fick valla in den i hagen igen och kollade igenom staketet till hästarnas hage samtidigt. Den kon som var på gården var nog samma som rejvat runt här tidigare i höst också, en riktig liten rebelko

Har kommit en bit med hemtentan nu vilket känns skönt. Har tänkt lägga hela måndag och tisdag på den nästa vecka också om jag inte är klar tidigare, men jag jobbar som bäst när jag har heldagar och inte föreläsning på för eller eftermiddagen.
Helgen går ju bort lite eftersom det är paintchampionatet jag lovat att hjälpa Maria med på. Hon ska ställa Pärlan så det ska bli kul.
Så kommer nog Jonas hit också

Vaknade mitt i natten av att jag hade asont i halsen, det var inte en allt för trevlig suprise, men det verkar gå lite bättre nu.
Ska försöka skriva lite mer på tentan så jag med gott samvete kan gå på puben ikväll. Är skördefesttema idag haha!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0