Up

Men åh! Hade skrivit ett långt inlägg som bara försvann. Sjukt störande!
 
Nåväl.. Lite kortare då..
 
Det som hänt på sistone.
Hade världens bästa pass med Paj igår, allt flöt bara på precis som det skulle. Hon jobbade vansinnigt bra utan att jag knappt behövde be henne, rund och fin i formen. Det är så roligt med henne för det känns så väldigt tydligt när hon jobbar, höjer ryggen och trampar under sig mer. Hela passet satt jag mest och fånlog för att hon var så följsam. Fick till ett par riktigt fina rollbacks också vilket ju är roligt
Nästa vecka ska vi testa rida för Staffan. Har inte gjort det tidigare utan åkt till Per. Tycker väldigt mycket om Pers sätt och tänka och Paj gillar också det han får mig att göra men tyvärr tycker inte min ekonomi att det är riktigt lika roligt. Blir ju lite dyrt att åka till honom så ofta som jag skulle vilja och behöva.. Nåväl hoppas jag gillar Staffan också, men det jag pratat med honom tidigare gillar jag. Han verkar vara väldigt mjuk till sättet.
 
Igår var det rockabillytema på puben. Jätteroligt och alla var superfina. Jag stog i baren (som vanligt) men det är också kul, då får man verkligen se alla när dom kommer och beställer jobbiga drinkar. Nå på halloweentemat hade jag i alla fall tänkt gå själv också, det ska bli roligt bara jag får till min outfit jag tänkt ha..
 
På lördag är det kosseträning igen. Hade så sjukt gärna velat åka på det men än en gång jobbar min ekonomi emot mig. Hade ju tänkt testa kor nångång under sommaren men det blev ju inte riktigt av.. Kanske att det blir nångång i vinter hos Cissi. Det vore ju så kul!
 
 

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0