Last year

Jag är för dåligt I know... Pga diverse anledningar har jag inte skrivit nått under veckan. Inget jag vill eller kommer gå in på men ni som känner mig vet vad det handlar om
 
I helg har det ju vart SM här på Axvall. Var inte med med häst själv iår utan satt på läktaren. Kajsa är ju pensionär och Paj är långt ifrån SMklar. Var rätt skönt att inte ha med häst, slippa stressen och nervositeten. Men lite trist för man blir ju alltid så sjukt sugen på att rida när man sitter och kollar på tävlingar..
Fick även finbesök från EvaLill och Jonna vilket var trevligt.
Även att Anna var här och tävlade med Candy och följde med hem och red Paj lite igår. Är alltid bra att se andra sitta och känna lite på henne. Man blir ju lätt så hemmablind annars!
 
 
 
 
 
 
 
Jag och lille grisen på SM förra året. Är så trist att hon inte kunde vara typ 5-6 år istället för gammal tant..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Kajsa är ändå Kajsa, still going strong!Det är alltid lika roligt att se henne i dina bilder.

Svar: Ja Kajsa är bäst :)
Linnea

2012-10-08 @ 18:13:20

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0