Good luck

Har vart hos Tezz ikväll och svullat. Det var ölprovning men jag höll mig till cola eftersom det är lite drygt att cykla hem i mörkret.. Men trevligt var det iaf och skön avslappnad känsla efter tentainlämningen idag
 
Känns verkligen att det börjar bli höst ute. Hästarna har fått sova inne ett par nätter nu och det verkar dom gilla bådatvå. Dom är helt pappriga på morgonen när jag ska släppa ut dom.
Lämnade in min transport igen idag eftersom bakaxeln låst sig lite sist jag vart ute och kört. Tydligen var det nån bromsvajer som rostat fast, men som tur var var den billig att byta ut! Thank you!
Blir nog klar imorgon så jag kan hämta den och åka och hämta hö.
 
SM ihelg, ska bli jättekul, lär ju bo på Axvall och heja vilt på alla jag känner som ska tävla.
 
Sommar
 
 
 

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0