FML

Alltså jävla skit!
 
Jag less på min dator, har försökt allt som försökas kan. INGET FUNKAR! Den vill fortfarande inte ut på internet här hemma. Alltså ringer jag HPs hjälpcenter och grinar lite, pratar med gubbe ett som säger "det låter ju som att det är fel på datorn eftersom andra datorer kommer ut på nätverket, vill du prata med gubbe två som kan hjälpa dig men det kostar pengar?" 
Ja givetvis vill jag prata med gubbe två bara min skitans dator börjar funka som den ska..
Får betala X antal peng för att prata med gubbe två och det första han säger är "Men det låter ju inte som att det är fel på datorn eftersom den kommer ut på andra nätverk" 

WHAT THE FUCK?!
 
Nå efter lite fixande, av och ominstallerande av grejer funkar inget fortfarande... Suck.. Fick uppdateringar jag skulle ladda ner, vilket är sådär lätt när man inte kommer ut på nätet, men jag får åka och fixa i skolan imorgon. Funkar inte det får jag ringa tillbak igen. Helt crazy att en förbannad liten låda kan ställa till med så mycket huvudvärk.. Jag behöver verkligen inte detta just nu..

Kommentarer
Postat av: Ystret

Skitdag för oss båda! Se till att unna dig något onyttigt ikväll. Man får det när det är synd om en
Puss!

Svar: bläk! ogilla såna
Linnea

2012-10-10 @ 15:03:09

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0