What's up

Mycket dåligt bloggande på sista tiden. Jag vet. Förlåt alla mina fans. Men det är helt enkelt så att internet hemma fortfarande inte vill vara med, och att blogga med telefonen funkar inte riktigt heller eftersom jag bor i skogen och har lite dålig uppkoppling där. Men men, ni får klara er ett tag uta några större livstecken från oss.

Kan i alla fall meddela att hittills går det bra, Pajens vargtänder är dragna och hon skötte sig jättefint. Fick väldigt bra betyg på hennes mun från tandläkaren. Hon hade lite vassa kanter som han slipade ner, men i övrigt tyckte han det såg riktigt fint ut. Kul! Rider dock med bosal ett tag till.
På söndag är det deltävling två i allsvenskan. Denna gång är det i Ulricehamn så det blir aningens närmare än förra gången. Skönt att slippa köra så långt.

Ikväll kommer Lina som jag köpte Pajen av. Dom har inte träffats sen förra sommaren då jag var och hämtade henne så det ska bli jättekul! Känns bra att ha bra kontakt med hennes förra ägare, kan bara tänka mig hur det måste vara själv att sälja en häst. Då vill man nog gärna veta hur det går för dom.

Har haft praktik denna vecka tre dagar och jag var på ridskolan här i Skara. Det var riktigt trevligt, och dom hade förvånansvärt stora hagar. Tyckte det var jättekul att alla ridskolans hästar 22st gick i en och samma hage tillsammans! Fick även sitta upp på deras inlånade fjording som dessutom hette Kaysa! Var lite skillnad mot att sitta på min Kajsa kan jag lova. Hon var inte riktigt lika mjuk och följsam om man säger så, men det är alltid roligt att pröva andra hästar. Man kan lära sig mycket på det

Så har det varit sjukt bra väder som senaste dagarna, är typ 25 grader varmt och gassande sol!


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0