Yellowmellow

Det har varit en riktigt bra dag idag. Började med att ha PBL ute i solen, tusan så gött det var. Sen lite virusjobb och efter det snaggade jag Björn. När jag kom hem tog jag ut Pajen på en tur i solen och tusan det gick bra idag! Tänkte att jag skulle filma lite så jag la upp telefonen på en stolpe i hagen och red på, gick super och när jag avslutade och skulle gå och plocka ner telefonen hade den visst ramlat ner på marken. Det visade sig att den ramlat typ direkt när jag lämnat den så det blev inte mycket till film haha
image description

Efteråt tog jag in Kajsa och mös med henne. Helt vansinnigt hur den hästen fäller. Blir ryamatta i stallet varje gång man tänker tanken på att borsta henne. Passade även på att rensa lite tandsten och det gillar hon inte men det får hon allt stå ut med eftersom hennes gamla tänder mår bättre av det. När jag var klar kände jag mig så taskig så vi gick ut och betade en sväng, det var uppskattat
Eftersom det var så fint väder idag skrämde jag hästarna med mina vita ben, nu är shortsen framme!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0