Upside down

Har gått och lagt mig tidigt ikväll. Riktigt tidigt! Strax efter nio för att vara exakt. Kan eventuellt ha något att göra med att internet fortfarande inte vill vara med på min dator, så istället har jag legat och kollat ponnyakuten på telefonen.

Idag var Frida med och red ut. Red lite i skogen och galopperade runt en del. Tror båda hästarna tyckte det var kul. Sen red vi lite här hemma också och Pajen skötte sig riktigt bra, bara jag får till rätt sits givetvis. Kajsa var lite trött och tog till sina vanliga Kajsaknep = inte göra mer än man absolut måste hehe. Hon är så söt lille tanten!

Har även fixat boende för sommaren så nu är det bara jobb som fattas. Vore ju grymt skönt att ha en lön att leva på så man kan äta i alla fall lite..

Imorgon ska vi till brobacken och träna med laget och sen blir det tandläkaren för Pajen, nu ska vargtanden bort!

Kul att så många ändå hittar hit varje dag fast jag är sämst på att uppdatera. Hej på er


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0