Morning

Hej och hallå. Jag vet att jag är sämst på att blogga för tillfället men jag har mycket annat som ja tänker på.
I onsdags hade vi tenta i MoP kursen mellan 8-12 enligt Jonna hade många väldigt problem med att hinna skriva klart den på den tiden när dom gjorde den så det kändes som att det skulle bli lite stressigt. Så rykten om fattigt med tentatid alltså och vad gör jag?
Jo jag vaknar en timme efter att tentan börjat.
Smart.
Mina två alarm var tydligen inte nog i onsdags morse..
Psykstressade till skolan och satt med tentan framför mig 0920, alltså nästan en och en halv timme mindre tid än det som enligt ryktet då redan skulle vara snålt tilltaget.
När klockan var runt 11 hade jag renskrivit allt två gånger och gick...

Är hos Jonas nu, har ju inte vart här sen vi flyttade så det var ju som sagt på tiden. Idag ska jag in till åmål och träffa Susanne och klippa hennes hund. Sen ska jag givetvis få kaffe hos Carina också.

Nu är det nog dags att ja kliver upp, måste gå med hunden och åka till kontoret och hämta startkablar och kicka igång santa fen så den får röra lite på sig. Den står ju bara nu när Jonas fått subarun.


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0