Busy

Så var det måndag och sommar. Har haft en jättemysig helg. Jonas, Anders och Elisa var ju här som sagt. Blev mycket fiske och jättegod mat. Anders och Elisa åkte hem i söndags tror jag och då var jag och Jonas själv med alla våra djur. Vi klippte taggtråd, mockade hage, plockade mask, mös med hästarna och gick på karpspaning med Bobby som nästan blev biten av en huggorm!
Vädret har ju varit super hela helgen, soligt och jättevarmt. Skönt nu innan alla insekter och så kommer igång också.
Nu ska jag göra klart det sista till min del av redovisningen vi ska göra imorgon sen ska jag ut till hästarna.
Dom har börjat få gå ute på nätterna nu och tror dom tycker det är rätt skönt, det gör i alla fall jag om inte annat höhö

Kommentarer
Postat av: mor

Vad skönt att höra att du har haft en riktigt trevlig helg,far och jag har åkt utför i 4 dagar, också helt underbart!

2012-05-02 @ 19:50:57

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0