Where did you sleep last night

Nu ger jag mig för idag. Har gjort alla ändringar och det enda som saknas är en fördel och en nackdel i reproduktionsdelen. Dom jag hade med var tydligen inte tillräckligt fokuserade på morfologin, suck. Men resten är klart.

Ridningen idag gick superbra! Har ju inte ridit ordentligt på ett par dagar eftersom jag varit borta och när jag kom hem red vi bara ut en sväng, men hon gick jättefint. Så sjukt arbetsvillig häst jag hittat mig! Galoppen gick så fint och lätt och inga problem med att öka eller minska volterna. Även bytena funkade, dock blev det ett litet hopp åt ena hållet men det gör inte så mycket, hon bytte i alla fall.

Efter ridningen tvättade jag svansen på henne. Får nog göra det på fredag också för att den ska bli riktigt fin tills på lördag.
Blev i alla fall mycket bättre kan jag meddela. Klippte även av en dryg dm på den då jag märkte att den faktiskt gick i backen



Medans jag pillade på stog Pajen och sov. Var lite halvtrist väder idag, men jag lyckades som tur var pricka in ridningen mellan dom små regnskurarna.



Nyklippt


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0