Weekend

Sådär ja. Då var man nästan klar med DFSS kursen. Väntar bara på kommentarer från min kritiske vän på PAt sen är det bara skicka in. Skönt med en helg mellan kurser då man får vara helt ledig och inte bara fakeledig med jobb man egentligen borde göra.
Ska ta och äta lite lunch och sen åka iväg till ridhuset tänkte jag. Brukar vara lite folk på dagarna så förhoppningsvis är jag ensam.


image description

Imorgon är det fredag och då har vi inget schemalagt. Så det blir att rida på dagen. Yey. Sen kommer Jonas och Bobby på kvällen också. Jonas ska få sin nya företagsbil på fredag också så den hämtar han upp innan han kommer. En sprillans Subaru! Och eftersom han och jag är skrivna på samma adress får jag också köra den om jag vill. Tyvärr är de så att mitt släp är reggat till typ 10kg för mycket för att jag ska få dra det. Fruktansvärd otur eftersom Subarus är riktigt bra dragbilar! Men förr eller senare ska jag ju ta det där sketna BE-kortet och då är det bara dra vad jag vill. Typ.

Jonas åker hem på söndag men lille Bobbyfisen får stanna här hos mig en vecka. Ska bli jättemysigt att ha honom här hos mig så länge!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0