Ranchgirls

Jag hann klart allt med hela 4 minuters marginal!
Hon bankade lite som vanligt precis när jag lastat på henne, men stog sen snällt medans jag gick in och bytte skor. Hon stog även väldigt fint hela vägen till ridhuset, bara nån smäll kände jag av.
Själva ridningen gick ok. Hon kändes lite stressig i traven, men hon hade ju stått i två dagar också. Galoppen däremot funkar väldigt bra, lite oförtjänt bra känns det som men jag tackar och tar emot!
Fick jobba mycket med att få loss bogarna, speciellt den högra kändes som att hon gick och hängde på.

Nu sitter jag inne hos Göran och kollar tv. Han har åkt bort över helgen så nu är vi bara girlies här på ranchen. Jo jag ska börja kalla det för ranch nu. Eller kanske inte... Passar i alla fall på att låna hans tv eftersom den är större och har fler kanaler än min. Och dessutom bor ju Tessan här också som just nu ligger och spinner på mina fötter. Myskatt

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0