Teach me tiger

Så var det fredag igen. Idag har vi haft redovisningar för klassen. Vår grupp har jobbat med det specifika immunförsvaret och redovisningen gick bra trots den smärre paniken som uppstod igår. Är dock väldigt svårt att göra ett arbete som ska redovisas på 15 minuter när man är 7 personer. Blir som så lite tycker jag. Jag har ju som sagt problem med att prata långsamt och fick verkligen anstränga mig idag så det kändes som att det fick lite till överdrift. Men dom andra var jätte duktiga och nu är det gjort!

Har klippt Tobias och Lina efter skolan och på hemvägen hämtade jag upp lite foder till hästarna.
Ska ta mig något och äta och sen bege mig ut på en liten tur med Pajen. Får bli något ytterst oseriöst idag så hon får lite träningsfritt. Gick ju så bra igår. Hade som tur var ställt mig precis framför kameran igår när jag gjorde spinövningarna. Är så kul att se att hon faktiskt kliver precis som hon ska och matar på med rätt bakben! Formen får vi ta allt eftersom.

Men som sagt, nu lite mat, sen lite stall


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0