Strangers

Blev en ridtur på stora ängen idag. Var lite knöggligt där också så det verkar inte finnas någonstans här hemma jag kan galoppera. Men skit samma, får ju verkligen träna på grunderna och det verkar ju löna sig.
Och även idag gick det riktigt bra, skritt och travjobbet sitter nästan helt 100 nu. Kul! Hon har fortfarande lite svårare för högervarv där hon vill slänga ut mig på ytterbog och släpa lite på inner, men vi jobbar på det.
Den enda nackdelen med att det gått så bra som det gjort på sista tiden är att jag börjat vänta på att något riktigt kissigt ska hända. Men än så länge verkar universum vilja att vi ska gå framåt så det är bara tacka och ta emot!

Hade Bobby ute på lina medans jag red, tidigare har han börjat skälla som en tok när jag hoppat upp på någon häst, men nu var han cool och roade sig på sitt håll och brydde sig inte att jag satte mig på en livsfarlig Paj. Nu ligger han och gnussar bredvid mig här i soffan och är allmänt söt.

Väntar på att Jonas ska komma hem. Han har jobbat sjukt länge idag, men tydligen var datasystemet nere så inget funkade som det skulle. Stackaren. Men han kommer hem med pizza och det ska bli sjukt gott, är galet hungrig

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0