Plans

Jag är så sjukt sugen på något gott! Så blir det alltid de dagar som jag inte rider. Eftersom vi slutade så sent idag bestämde jag att hästarna fick vila, har suttit och skrivit skolarbeten istället. Och nu när jag är nästan klar kan jag inte tänka på något annat än socker i valfri form!

På torsdag åker jag till Göteborg. Emma fyller år och ska ha kalas i Falkenberg på lördag så vi åker dit. Det passar perfekt eftersom Jonas ska vara i Varberg från och med onsdag och jag är ledig på fredag. Jag sover hos Carro och åker med Jonas mamma och pappa som gjort nått med nån bil i Lerum så då slipper jag åka tåg till Falkenberg.
Ska bli jättekul att åka till Fbg igen, har inte varit där på sjukt länge!

Nå åter tillbaks till mitt godissug och PBLande

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0