Oldie but goldie

Blev inget ridhus idag. Det var bokat till 14 och så var det sjukt trevligt väder. Började med en tur i skogen med Kajsa. Sen hon fått pensionera sig har jag släppt alla ridkrav på henne. Vill att hon bara ska ha det gött och trevligt och inte behöva känna någon stress eller press. Det verkar hon trivas med för bland annat galoppombytena funkar extremt bra nu för tiden. Red barbacka med grimma och testade ett par byten, alla satt som en smäck, behövde bara vinkla höften och flytta ytterskänkel lite så bytte hon. Min lille söte gris

image description

I början var hon lite seg, men mot slutet fick hon upp en rejäl fart så jag fick bromsa henne en del, händer typ aldrig



Kommentarer
Postat av: Janne

Jag har varit med att behöva bromsa Kajsa och alla dom gångerna var vi på väg hem till stallet konstigt sammanträffande va... ;-)

/Janne

2012-03-12 @ 08:10:22
Postat av: mamma

Å, vad du har gjort din hästar fina i manen! Kan känna att jag saknar Kajsa emellanåt.

2012-03-12 @ 19:06:46
Postat av: Lina

Dem är så piffiga dina hästar :)Jättefina!

2012-03-13 @ 15:02:26

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0