Not alone

Blev inte mycket gjort idag. Var och handlade efter skolan och var hemma runt 17. Gav hästarna mat och när jag själv hade ätit blev jag helt plötsligt sjukt trött där jag satt på soffan. Masade mig i alla fall ut och mockade och gjorde klart stallet. Lossade även på bultarna på dom två däcken jag inte fick loss igår.
Har fått tillbaks våra PA i djurs systematik form och funktion idag och av hela klassen var det två eller tre som fick godkänt direkt och inte behöver backa på något. Jag fick endel backning så jag bestämde mig för att försöka göra klart allt ikväll. Så min tanke var alltså, gör all tråkig skola idag så har jag hela långa dagen imorgon till att göra roliga hästsaker.
Har ändrat det mesta så jag hinner nog med allt ikväll och kan skicka in den igen. Eller så skulle jag kunna ändra endel och nöja mig med en 3a eller 4a, men jag jobbar inte så..

Nå förhoppningsvis hinner jag med lite PBL ikväll också så det är gjort.

Imorgon ska jag i alla fall vara ute hela dagen lång med mina fina gula

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0