My little fireflyes

Vansinnigt skönt med påsklov!

Ridturen med Pajen gick rätt bra, fattningarna sitter där dom ska och hon har verkligen börjat hitta och orka hålla formen. Är ju så typiskt att allt funkar super när man är hemma ensam och ingen ser hur bra det går.
Fattningarna idag fick ok, blev lite hopp och spark just i bytena, men jag brydde mig inte om det utan lätt henne skutta lite.
Kom att tänka på idag när jag stog och gjorde iordning henne att hon har ju faktiskt musklat på sig rätt så bra! Bogarna och halsen har blivit rejält mycket kraftigare och likaså rumpan. Det går verkligen åt rätt håll!

Haha, just det, den gamla tant Kajsa agerade smådjävul idag! När jag skulle ge dom middag gick jag med hö i påsar och Kajsa knallade lugnt efter så som hon brukar. Helt plötsligt gör hon ett utfall, kastar sig fram över ena påsen, tar en jättetuss hö och springer bort ett par meter där hon ställer sig och äter det med vansinnigt nöjd blick! Jag garvade ihjäl mig lite


Nu är Jonas på väg hit så dom borde vara framme om nån timme. Han ska sitta på Skövdekontoret imorgon så då kunde han komma hit redan ikväll

Kommentarer
Postat av: Ystret

Loooov! Naaajs!

2012-03-29 @ 19:21:29

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0