Have a nice trip

Sådär. Eftersom jag varit ute i det riktiga livet och varit sjukt social med människor IRL så har jag inte hunnit blogga. Har bara haft mobilen med mig också och den är ju lite segare att blogga med.

Har som sagt varit i Göteborg, blev klippt dryga dm och det var sjukt skönt. Kul att träffa alla där också, blir ju tyvärr lite för sällan

Så var det Falkenberg resten av helgen. Sjukt uppstyrt kalas igår och det var väldigt trevligt. Kan inte komma ihåg när jag var i Falkenberg sist så det var verkligen på tiden att jag åkte dig. Var som sagt kul och självklart jättemysigt att träffa Jonas igen.
Tyvärr hade jag fruktansvärt ont i ryggen hela helgen och hade glömt mina ryggpiller här i Skara, så det var lite jobbigt.

På väg hem stannade vi i Tvååker hos Ida och Alexander och hälsade på. Det blir verkligen jättefint hennes stall och jag är inte alls avis

När jag kom hem och gick ut till hagen för att hälsa på hästarna kom båda fram och var jätteglada över att jag kommit hem. Dom är så söta mina små raringar!

Nu ska jag äta lite och sen läsa klart om proteiner till seminariet imorgon


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0