Hair

Så var Göran klippt och klar, medans jag klippte honom berättade han lite om vad han gjort när han jobbade, lite om några forskningsprojekt och så. Han känner ju typ alla inom veterinärvärlden, sjukt intressant!

Nu skulle jag verkligen behöva börja packa men jag fastnade framför Kalla Fakta.. Bäst att ta mig i kragen så jag slipper gå naken ihelg.
Ska sova hos Carro och Andreas imorgon och så ska jag även klippa mig! Var runt ett år sen jag gjorde det ordentligt och det behövs verkligen!
Lät min käre bror Marcus klippa lite i julas, typ 3-4cm på längden bara men det behöver verkligen en ordentlig genomgång! Ska bli så skönt!!!
När vi var på Tjärnö kollade jag på ett par hårstrån i stereolupp, det fick mig inte att älska håret om man säger så..


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0