Can't keep my hands off you

Haha, kunde ju inte hålla mig så det blev en ridtur ändå.

Lasttränade lite först och det gick superbra, hon sprang in i transporten själv utan problem medans jag stog bredvid och sa "varsågod"
Stängde bara bommen bak men inte luckan men hon brydde sig inte alls om det. Får fortsätta imorgon och avancera lite och testa med luckan också. Började byta däck på transporten också och fick loss och bytt hela högersidan men vänster ville inte alls vara med. Får låna Mandas supergrej som jag fick låna i vintras också och hoppas jag får bort dom med hjälp av den.

Blev som sagt en liten tripp ändå, skrittade bara ut ner till byn en sväng, var ett tag sen sist. Ett av mina mål för året är att hon ska bli tryggare ute. Idag gick det sådär, hon bestämde sig för att vara rädd för gula bussar och hoppade och studsade en bit. Fick dock fason på henne och det gick rätt bra ändå.

Kommer nog inte att behöva köpa mer strö förän till hösten. Öppnade precis en bal och har två eller tre till ute i ladan så jag har mitt på det torra. Inte nu för att dom är dyra precis, men det är ju ändå skönt att slippa fara och hämta.
Såg även att min elkostnad för nästa månad kommer ligga på ett mer humant pris, typ en fjärdedel mot vad jag får betala nu för februari. SWEET!





Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0