Through my eyes

Pajs fina mun när tandis var här
Hittade ett getingbo i sadelkammaren i transporten. Population: 1
Ett bevis på att Kajsa faktiskt också galopperar i hagen ibland
Den fina outfitten tant får ha på sig för att överleva sommaren. Hon blir så väldigt störd av flugor i ögonen och munkorgen är ju för att... ja... I alla fall försöka begränsa gräsintaget något..
Har ju börjat träna byten och hittills har det gått bra. Ska bara bli mer tajmade, men vi lyckas byta i alla fall. Alltid nått!

Kommentarer
Postat av: Janne

Tänkte bara tipsa om att när hon(K) stod hos mig så nötte hon ut botten av grimman, så jag klippte till en gummibit som passade botten av den och limmade fast den med liqusoul, då sitter den fast och det fanns rejält att slita på. Den höll hela sommaren efter det.

/J

2012-06-18 @ 08:15:24
Postat av: Linnea

Jo jag vet hon har gjort det tidigare för mig också, men det finns två varianter av hinkmodellen, en mjukare och en hårdare som tål mer. Den här höll fint hela förra året så jag är mer orolig för att hon ska få skav på mulen än att den ska gå sönder ;)

2012-06-18 @ 19:31:14
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0