Shoe

Så var mor och lillebror klippta och klara. Nu är det bara 3 kvar som ska klippas, men pappa ville ta det på söndag och Marcus och Johanna har inte kommit hit än. Marcus kommer med flyget ikväll och Johanna först på fredag. Ska i alla fall bli riktigt kul att träffas hela familjen igen. Jätte trist att inte Jonas kunde följa med bara men vi får hoppas på bättre lycka nästa år helt enkelt. Lillebror ska ju ta sin examen nångång då är det väl planerat också så
 
Har varit runt lite och kollat på skor idag med min mor. Behöver nya till stallet eftersom den ena skon liksom lossnat från sulan, något osmidigt när man som jag går och släpar på fötterna och det samlas grus, blommor, skit och annat mysigt mellan sulan och skon. Hittade två par som kändes helt ok och dessutom var rejält billiga också, men så kom mamma på att hon hade nog ett par typ nya skor hemma jag kunde testa först och jajemän dom passade bara fint och det var ju skönt, så slapp jag göra av med pengar på något så tråkigt som (stall)skor!
 
Har tänkt ta mig en tur till stallet här imorgon för att förhoppningsvis stilla hästabstinensen något

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0