Okey

Blev en kort arbetsdag idag. Hade bara ett ställe så det kändes knappt lönt att åka alls, men måste man så måste man. På väg hem stannade jag till och hämtade lite grejer hos Göran så nu har jag förhoppningsvis allt jag behöver för helgen. Hittade även ett getingbo som satt fast på mitt ena täcke, något större än det jag hittade i transporten tidigare i somras.. Dagens ridtur gick helt okej, var mycket mindre flugor idag än tidigare så det gick att värma upp ordentligt i skritt först utan att bli psyk. Idag jobbade vi mycket med mjukgörande, flytta bog och rumpa i alla gångarter. Även kunna ställa ut på volt i galoppen utan att lägga i sexans växel. Är nöjd med hur det gick. Efter Paj var riden och klar myste jag med Kajsa en stund. Keligare häst får man ju leta efter!


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0