Kick it

Woho ny funkar bloggappen igen. Kanske att jag kommer vara lite mer aktiv här igen. Dock med betoning på kanske. Har i alla fall börjat jobba nu "på riktigt" hittills har det ju bara vart vik för en som var sjuk. Imorgon blir det nog att åka till ridhuset med Paj. Är ju så svårt att få till någon ordentlig ridning eftersom det är så snuskigt mycket flugor på gräsbanan. Dock tappade jag en skruv från tränset igår när jag red, och reserven jag hade tagit med idag var för kort. Får åka förbi hos Göran och hämta upp ett annat träns. Måste ändå hämta grejer till helgen så. Att ha Kajsa barfotad verkar ändå gå bra, i alla fall så länge hon bara går på gräs. Men vem vet, tills det är dags att ta hem dom kanske hennes hovar härdats så hon funkar att ha barfota på heltid, det hade ju ändå vart guld! Nu ska jag försöka sova en kladd


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0