Don't miss me

Hej mina kära små läsare. Jag ska ta tag i mitt bloggande till hösten igen. Nu är jag lite socialt avskärmad eftersom jag inte har någon TV och inget internet hemma. Har hittills suttit med mobilen men där har jag också snart slut surf. Det är sjukt synd om mig. För tillfället sitter jag i skolan och har skickat in några rättningar.
I övrigt händer det inte så mycket.
Jag jobbar och rider. Var i Falkenberg ihelg med Jonas nu när han har semester.
Red Pajen igår när jag kom hem och hon var som en liten dröm. Så fort jag la lite tryck med benen började hon jobba. Hon är så rolig för har man inte gjort något med henne på ett tag är hon vansinnigt arbetsvillig. Tränade övergångar, halter och rollbacks. Hon har verkligen börjat kunna tagga ner under passen och stå och vänta tills jag ber henne om något. Trots att det var väldigt mycket flugor och bromsar.
Så gullade jag med tantKajsa också och klippte hennes man och redde ut hennes dreads till svans. Mysgumma är hon verkligen.

Nå nu ska jag nog göra något vettigt, typ gå till banken och sen åka till stallet. Är rätt varmt ute men det ser ut som att det är lite vind i alla fall. Hoppas på mindre flugor idag

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0