A big day comming

Åh så trött jag är. Typ 5 timmars sömn inatt. Var hemma efter Winnerbäck runt 12, somnade runt 1, upp 6 för att jobba, hem och åka till stallet och tvätta Paj som tog typ 4 timmar! Flätade manen lite löst så hon (förhoppningsvis) inte skitar ner den allt för mycket inatt, och svansen gjorde jag i flera flätor. Kan ju meddela att det blev bra mycket vitare än vad det var innan och att jag även kunde spola henne i ansiktet utan några protester. Tror hon börjar inse att det kan vara rätt skönt att bli badad. Och jag tyckte det var sjukt skönt att ha varmvatten i slang och inte behöva joxa och greja med hinkar och sånt!
Passade även på att klippa manen lite, tog någon dm men det märktes knappt höhö!
 
Före, semigul och kladdig häst
 
 
Efter, vit och fin häst
 
 
Även att jag insåg att mina klasser imorgon inte alls börjar kl 12 som jag fått för mig nånstans, utan dom kommer starta först runt 15 = jag kan sova längre på morgonen och behöver inte kliva upp 0500. Dock glömde jag ta med svanspåsen sist jag var hos Göran och om jag känner den lille räven rätt så lär allt jobb jag gjort idag vara som bortblåst efter en resa utan påse, så den får jag hämta på morgonen!

Kommentarer
Postat av: Chrissie P

Vilken sjukt fin häst! Och manen!!! Vill ha, haha! :D Vad är det för ras?

2012-08-27 @ 21:45:26
URL: http://chrissiep.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0