You are golden

Tanken med dagens pass var att jag skulle jobba Honey i skritt. Det började jättebra, hon lyssnade fint och var mjuk i kroppen. Kunde inte hålla mig utan det blev lite travjobb också. Mitt största problem med Honey är att absluta passen, hon är så sjukt rolig att rida så jag vill aldrig hoppa av!

Blev inget mockande av hagen idag för vädret var rätt otrevligt när jag ridit klart. Blåst och snö/regn så istället smörjde jag alla grejer. Sadlarna och tränsen blev rena och fina!
Har ett par som var intresserade av Kajsas sadel så förhoppningsvis blir jag av med den.



En halvtaskig bild på dom rena och fina tränsen.

Fick finbesök i morse av Maria som var i stan. Hon kom förbi och drack lite kaffe och snackade skit en stund. Spontanbesök är alltid lika trevligt!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0