What's up

Vemdalen alltså..
Det var väldigt kul, lite kallt och blåsigt första dagen men dom andra åkdagarna blev det bättre väder.
Bra backar, dock lite dåligt med offpist så vi var ute i skogen och brötade rätt mycket, vilket iof också var väldigt kul.
Gammal som jag är var jag alltid tvungen att ta en nap efter åkning och afterski för att orka med kvällen, och varje kväll var det lika skönt att sova en kladd, men sen var jag fit for fight och levde rövare hela kvällen. Dock var det VANSINNIGT hög volym på dansgolvet = mindre kul. Något bättre i pianobaren där en pianotrubadur satt och spelade hela kvällen och man fick önska lågar. Det var ju lite roligt, förutom att han inte kunde alla låtar i hela världen och dag 2 och 3 och 4 så blev det lite tjatigt, vet inte hur många gånger jag hörde Africa och I would do anything for love..
Tyvärr hade inte vi bastu i stugorna, det var lite synd. Och jämnför man med min fjällstuga i Finland så var dom här sjukt opersonliga. Kan ju inte vara så roligt att äga en så omysig stuga. Inte ens en öppen spis fanns det. Och man kan väl inte kalla det stugor för det var ju radhus...
Var iaf lite skönt med semester från hästarna, fast varje kväll och morgon stannade mitt hjärta en sekund och jag trodde jag glömt hästarna, var en ovanlig men avslappnad känsla när jag kom på att det inte behövdes


image description

Ostkake-öl-blåbärssoppe-glassbåts-paus

image description

Linus mobil var tydligen öltät

image description

Jenni

image description

Ravinåkning

image description

Mera öl i backen

image description

Frosseri! OLW var och bjöd på chips och annat i backen. Fick med oss en låda till förfesten höhö



Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0