What to do...

Så var nyårsfirandet över. Vi gjorde inget speciellt, åt gott här hemma och tog det bara lugnt. Strax innan 12slaget gick vi in till Göran, Birgitta och hundarna. Görans ena sons hund, en foxterrier tik Amanda, var också hos dom. Hon brydde sig inte alls om smällarna och jag tror att det hade en väldigt bra effekt på Bobby som var pigg och vaken hela kvällen. Var bara vid ett tillfälle som han gick och gömde sig bakom en dörr, men kom fram efter typ 10 minuter. Kändes jättebra att veta att han inte stressade så mycket. Förra året i Falkenberg var det ju något värre för det lille livet.

Nytt år innbär ju också att hästarna blvit äldre. Nu räknas Kajsa som 20 år och Honey som 5, fast dom egentligen har andra riktiga födelsedagar längre in på året.

Funderar på om jag skulle börja kolla en film som verkar skitdålig eller gå och ta in hästarna.. Blev lite tidigare för dom igår då dom fick komma in redan runt 21. Dock verkade dom inte ett dugg brydda av att det smällde lite här och var. Skönt det!



Om det ändå kunde komma lite snö igen.

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design!

Hej nu har jag äntligen en bloggdesign tävling igen på bloggen. Eftersom det va så populärt senast så kör vi igen. Vinnaren vinner en design gjord av mig där du får bestämma allt.



Gå in och anmäl dig här: http://ponnynceline.blogg.se/2011/december/bloggdesign-tavling.html#comment



Lycka till! :D

/ Patricia & Celine

www.ponnynceline.blogg.se

2012-01-02 @ 11:19:10
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0