We had joy we had fun

Blev en fin liten tur idag. Red med grimma eftersom hon bitit sig i tungan. Dock såg det mycket bättre ut idag, så imorgon blir det en tur till ridhuset och rida ordentligt. Det var lite halt under snön, men mycket bättre än vad det varit på ett par dagar iaf. Efter ridningen lekte jag en stund med hästarna i hagen, började träna bugning med Honey, tog en stund innan hon förstog vad jag ville, men sen gick det bättre.
Tränade även lite "inkallning" och Honey fattade direkt vad hon skulle göra och kom travande när jag visslade. Kajsa gjorde som hon alltid gör, tittade på mig, tänkte en stund och ansåg att jag var för långt bort för att det skulle vara värt att gå...
När vi gjort det en stund busade jag och Honey lite, hon hoppade, stegrade och frustade hejvilt. Kommer nog inte bli några problem att lära henne stegra på kommando när den dagen är här.. Först lite mindre dominanta trix...

image description

image description

image description

image description

image description

image description



Kommentarer
Postat av: Ystret!

Ah, varldens finaste gulingar! Puss pa er!

2012-01-11 @ 15:26:57

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0