Appertizer

Att dissikera en kräfta var... hmm.. lite spännande och väldigt intressant. Dock var det rätt svårt att se dom olika delarna och utse vad som var vad. Hjärtat till exempel, var inte ett hjärta som jag tänkt utan en liten slemblobb.
Oavsett är jag iaf väldigt glad över att jag valt att inte äta kräftor.. Kan inte påstå att det såg direkt aptitligt ut..

Gick även med på att vara med i programnämnden istället för Mirja som kände att hon tagit på sig lite för mycket. Var som tur var inte så mycket man behövde göra, utan typ ett möte i månaden som man dessutom får betalt för, yey!

Blev inget med hästarna idag, var och handlade efter skolan och så var jag så sjukt hungrig och när jag var klar var det mörkt ute. Får ta  igen det imorgon innan skolan, för efter blir det att jobba lite.

Har iaf sökt lite sommarjobb, skulle vara kul om man fick någe vettigt så man inte behöver göra något orelevant för mitt framtida yrkesliv

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0