Poop

Sov bort nästan hela dagen idag. Efter jag släppt ut hästarna gick jag och la mig igen, tänkte att jag skulle sova nån timme till, typ till kl 10 eller så. Vaknade runt 12 tiden. Var rätt gött att sova så länge, och kunna göra det med gott samvete också. När jag sov hade tydligen Göran varit inne och försökt fixa min dusch. Den snålar med varmvattnet så jag får rejsduscha i kalljummet vatten.. Mindre trevligt, men snabbt går det!
Tyvärr var det inte mycket bättre ändå, så vi får väl försöka fixa den på annat sätt. Fast kallvatten ska ju iof vara bra för hud och hår..

Fortsatte mocka ur hagen idag. Helt vansinnigt hur två små hästar kan bajsa. Och eftersom det varit så blött väger ju allt bajs extremtmycket.. Men men, fick iaf klart lilla delen och började tömma stora delen också. Det dryga är att det inte går att få in skottkärran i hagen eftersom det fortfarande är så lerigt vid grinden, så jag släpar runt på en pressenning som jag hivar bajset på. Funkar rätt bra, men det blir tungt att dra efter ett tag.
Hoppas på bra väder så jag kan fortsätta imorgon också. Så blir det nog även en tur ute med Honey och kanske en liten promenad med Kajsa.

Kommentarer
Postat av: Ystret

Puss fran Afrika!

2012-01-04 @ 16:47:34

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0