Pie




Blev en skrittur med pajen idag. Märktes verkligen att hon inte blivit riden på ett tag, så fort jag kom med sadeln blev hon sjukt peppad och kunde inte stå still på gången. Skrittade runt grannens skog och försökte få någon form av ordning på ridningen. Hon var verkligen speedad men jag gjorde lite öppnor och slutor för att mjuka upp henne. Var mycket lättare åt höger men tillslut lossnade hon lite.
Får bli lite longering imorgon igen, nu är det färdigvilat! Har även tänkt att jag ska testa ett waterford bett på henne och se om hon gillar det. Hon tuggar bitvis så frenetiskt på Billy Allen jag rider på nu. Om inte det funkar tänkte jag testa om hon gillar ännu rakare bett bättre..

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0