Reproductive systems

Åh vad trött i huvudet man blir av att sitta och plugga just idag. Har iaf nästan skrivit klart om 4 djurs reproduktions organ. Har börjat med Parus Major (Talgoxe) och jag har lärt mig att hanfåglar av tättingsläktet kan lagra spermier under parningssäsongen, så fiffigt.

Har även kollat upp varför kackerlackor är så tåliga och packat och diskat och städat.
Kollade ut genom fönstret och insåg att det faktiskt snöar. Spännande, tänk om det är vitt på backen när vi kommer tillbaks från fjällen, det hade ju varit guld!

Väntar på att Jonna kommer så ska jag visa henne vars allt finns i stallet och vad hon ska göra medans jag är borta. Skönt att man har folk man kan be om hjälp så även jag får åka och ha lite roligt. Är sjukt peppad!

Kanske en kopp kaffe på det här!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad bra att du har en hjälpreda, då kan du ju komma till Oslolainen:) /lina!

2012-02-02 @ 18:41:01
Postat av: Linnea

Ja det hade varit skitkul, ska verkligen försöka komma och hälsa på! Ska du hem över påsk föresten? Jag tänkte försöka ha råd att åka hem i alla fall, vore ju kul att hinna ses :)

2012-02-02 @ 21:59:27
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0