Just a ride

Har suttit hos Carina nästan hela dagen och snackat skit. Hemskt vad tiden alltid går fort när vi pratar! Jonas har varit iväg och jagat älg hela dagen så Bobby fick följa med mig. Han och My kommer bra överens, men hon kan tycka att han är lite väl på ibland. Är bara bra att han får sig en ordentlig tillsägelse av henne, dock fattar han inte alltid vad det betyder. Han är lite trög den hunden.

Nå snart kommer Jonas hem iaf och då ska vi käka. Ikväll blir det på spåret och chill i soffan.

Jonas har hittat en lägenhet lite närmare jobbet som han ska ta, en etta på 50 kvm. Lite onödigt stort med en trea för bara honom och hunden, så han har sagt upp denhär lägenheten. Och tydligen var det någon som ville komma och kolla på den på måndag så vi får allt se till att röja upp lite tills dess. Ska även se till att ta med resten av mina kläder och sånt när jag åker hem

På söndag är det även en som ska komma och hämta Kajsas sadel. Hon bor i Skara så hon ska få prova sadeln om den ligger bra på hennes häst innan hon bestämmer sig. Man vill ju inte köpa en sadel som man inte är säker på passar häst och ryttare! Och passar den inte hennes häst har jag ett par andra intresserade också, gött!

Måste även komma ihåg att ta med mina täckbyxor och sånt när jag åker härifrån på söndag. Annars blir det kallt i backen i Vemdalen!


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0