It's hard to say what it is

Försökte komma igång med mitt projektarbete lite, men det går rätt segt... Kom iaf igång lite med att skriva om daggmaskars reproduktionsorgan.

Hade som sagt tänkt åka till ridhuset med Honey idag, men jag gjorde aldrig det. Tänkte att eftersom jag ändå ska bort till Vemdalen nästa vecka och eftersom det är så sjukt halt precis överallt kan hon lika gärna få lite semester två veckor så underlaget förhoppningsvis blir bättre. Har inte tid eller råd att åka till ridhuset varannan dag för att rida henne ordentligt, och här går det inte att gå någonstans..

Imorgon är det möte om GBG Horseshow. SLU ska dit och vi elever får ställa upp och hjälpa till om vi vill. Blir säkert kul, var så länge sedan jag var på något sånt..

På lördag är det även årsmöte i SWR. Var lite i valet och kvalet om jag skulle vara en anonym medlem eller engagera mig i klubben tills jag fick förfrågan om att vara med i styrelsen.. Det avgjorde det hela! Lika bra att vara aktiv, kommer ju vara kvar här i minst två år till så..



Den som ändå hade ridhus på gården...

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0