Handyman

Kom inte så långt med maskarna idag. Motivationen fanns helt enkelt inte.

Däremot betalade jag räkningar och har även bestämt mig för att ta reda på vilka sykunskaper min hjärna besitter.
Tog ju faktiskt symaskinskörkort nångång på 1800-talet men har dock inte sytt mycket mer än på sin höjd, lagat benskydd nån gång ibland. Blev dock så imponerad av mig själv efter att jag lagat täcket för ett par veckor sen så jag bestämde mig för att sy något mer seriöst.
Drömmen vore ju att kunna sy sina egna showkläder, men det är nog ett bra tag tills jag kommer dit. Har storslagna planer på att börja med en svanspåse så Honeys man kan räddas (någorlunda) från den blivande leran som kommer komma när det blir några plusgrader.

Så om jag inte skriver något på ett tag kan det ha och göra med att jag har lite svårt att komma åt tangenterna eftersom det sitter en symaskin fast i fingret. Nej riktigt än ska jag inte börja. Men så småning om!


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0