Eurohorse



Sitter och funderar på vad jag ska shoppa på eurohorse. Kommer vara där lördag och söndag i SLUs monter (B09:72 tror jag) mellan 9-12 på lördag och 12-15 på söndag, kom och säg hej för all del


Siktar i alla fall på att köpa fler hönät, fick två  i julklapp av mina söta föräldrar, som dom har i boxarna nu, men jag vill att dom ska ha i hagen också.
Sen borde jag köpa några nya grimskaft också, och så vill jag ha ordentliga transportgrimskaft också, har dock inte hittat några jag gillar än, men kanske där.
Och om det skulle vara så att jag har en massa pengar över av någon oförklarlig anledning så ska jag nog köpa en flashig filt eller något annat kul också. Kan ju inte bara köpa tråkiga nyttosaker heller..

Kommentarer
Postat av: sandra plate

nyttosaker ,.. vad är det ? haha.

Ja men dåså! då ska ja försöka leta öpp dig!

är där heldag lördag så risken finns ju:)

2012-01-31 @ 12:27:59
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0