Why do you do this to me?

Har nästan gjort klart mitt PA. Ska bara skriva lite skillnader och likheter mellan de olika kroppsytorna på fisk, skorpion, människa och daggmask. MEN vad gör jag då, när jag ser ljuset i tunneln? Jo jag börjar med ett tredje organsystem. Tokigt. Allt ska vara färdigt och klart att skickas in till min kritiske vän nästa tisdag och då ansåg jag att jag har tillräckligt med tid för att skriva om ett till.
Grejen är alltså att betyget i kursen kommer grundas på PAt. Skriver man om ett organsystem = 3a, två system = 4 och tre system = 5.
Snacka om att sätta onödig press på sig själv, vad jag ogillar mig ibland. Varför inte bara inse att en fyra också är skitbra och det är ändå ingen som bryr sig när man ska söka jobb.. Gah.
Nå nu är jag klar för ikväll. Skit ner dig projektarbetet!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0