What I really want

På fredag blir det att åka till Jonas. Han ska ju flytta så jag får lov att åka dit och hjälpa. Hans mami och papi kommer också så det borde gå rätt smidigt. Ett litet i-landsproblem är dock vad vi ska göra med våra tvs. Har ju två 42" och det har ju funkat bra nu när vi bodde i trean, en som tv-tv och en som tvspels-tv i tvspels-rummet. Nu blir det ju dock lite värre när Jonas kommer bo i en etta och jag redan har en tv.. Antingen skickar vi den till Falkenberg eller så tar jag hit den ändå. Får väl se hur vi gör...
Hade det inte varit så att vi har ett obligatoriskt litteraturseminarium på fredag hade jag kunnat åka imorgon eller på torsdag... Lite irriterande men skit samma. Den som väntar på något gott som det sägs så fint.



Hehe, just det. Hon som höll föreläsningarna på Tjärnö var hon som vi lyssnat på tidigare och som såg ut som Mel i Flight of the conchords. Dock tyckte jag dom var mer lika sist, kan ha varit något med håret nu..

Och på tal om håret! Kollade lite på mitt hår i stereoluppen och det var inte det mysigaste jag sett. Har ju vetat om att det är rätt bra skabbigt men att kolla på det i megaförstoring var kanske inte det smartaste draget... Känns ju även så drygt att behöva betala för att gå och klippa mig när jag faktiskt är utbildad frisör själv, men att klippa mig själv är ju dock lite trixigt.
Men jag har använt hjärnan och kommit på en sjukt briljant ide!

Ge mig en klippning i födelsedagspressy!!

Eftersom jag fyller år snart och har en tendens att bara önska saker till hästarna (ytterst konstigt) och människor i min omgivning gärna vill ge saker som bara är till mig är alla härmed hjärtligt välkomna att ge mig ett frisörbesök i present. Det skulle uppskattas väldigt, och om det skulle vara så att någon vill ge det bara för att, behöver ju inte vara min födesledag, så går även det bra!
Alltså, ett besök hos en frisör önskas av vem som helst, när som helst!

Ett litet tips bara

För alla som vill...

När som helst alltså






Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0