Workingclass hero

Idag var pajen inte gratis. Blev ett pass på ängen där all snö och is smält bort, men det var rätt blött. Men skritt, trav och pyttelite galopp blev det iaf. Hon var riktigt duktig och brydde sig inte om att grannarna eldade och tömde lastbilsflak med vad som lät som tomflaskor, men hon vred lite på öronen, det var allt.
Efter ett kort pass red vi ut en sväng, tog vägen mitt emot och passade på att galoppera lite. Tror hon tyckte det var riktigt kul att sträcka ut någotsånär. Vågade inte riktigt mana på henne fullt ut eftersom vägen inte är så lång, men hon fick ändå till en ökning. När jag skulle sakta av sen behövde jag knappt ta något i tyglarna utan bara sätta mig ner och be henne sakta av med rösten så gjorde hon det. Lille hjärtat!


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0