Sunny day

Blev en väldigt trevlig ridtur i solen. Riktigt skönt väder trots att det blåste lite. Pajen gick bra, men var lite stel i höger sida och ville inte riktigt flytta undan så vi jobbade med att mjuka upp henne. Red på det tvådelade mässingsbettet som jag fick med när jag köpte henne. Det märks att hon inte riktigt trivs lika bra på det, blir lite hårdare och tyngre så vi håller nog oss till Billy Allen till störst del.
Skrittade av länst vägen och då kom postbilen med paket som vi tog med oss. Först tyckte hon postgubben såg lite läskig ut i sin mustach men lugnade snart när han klappade henne lite.

Ska försöka komma igång med PAt lite, men det känns inte som att det går så bra just nu. Så mycket annat som är mer spännande, men jag får nog lov att försöka koncentrera mig på något vettigt ändå. Kanske läsa nått kapitel till seminariet på tisdag så det är gjort..

image description

Kommentarer
Postat av: Lina

Nämen det bettet var väl ändå tredelat det jag skickade med? eller är lina senil i farten nu igen hehehehe ;) men hon trivdes inte alls med det bettet kommer jag ihåg, kändes onödigt att byta eftersom jag inte red så ofta och du köpte henne ;)

2012-02-15 @ 16:15:38

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0