Smell my skin

Åh så skönt det var att sova ut lite. Efter jag släppt ut hästarna i morse övervägde jag om jag skulle stanna uppe, men gick och la mig ändå. Sov till strax efter 12 så det var nog behövligt!
Nu sitter jag med frukostkaffe och ska skriva klart likheter och skillnader med olika djurs hud/kroppsskickt, reproduktionsorgan och syn. Sen ska jag ut till stallet och gulla med mina finaste.

Luktade på dom lite extra igår när jag tog in dom. Kajsa luktar fortfarande mysigast av alla hästar jag någonsin träffat. Så mjukt och somrigt. Pajen är något fränare i doften, men hon har blivit lite mildare sen jag köpte henne, men ligger ändå i lä jämnfört med min lille vaniljbulle.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0