Sicko

Kvällens På Spåret var relativt enkelt. Frågor om Darwin som givetvis är mitt område, och dessutom massa fotbollsfrågor för Jonas. För att förtydliga så är inte Jonas här, utan vi kollade tillsammas på sms, (jag och Evalill battlade som vanligt också) funkar ju det också, men det är ju ändå rätt mycket mysigare när han är här. Saknar honom massor, men nästa helg ska jag försöka åka upp. Han flyttar ju då också..
Kände mig lite extra ensam idag så jag tog i sann tjockis-anda och köpte lite sällskap i form av en chipspåse och en godispåse. Nu mår jag lite lätt illa...


Imorgon ska jag till Maria en sväng och så blir det träning med pajen och så ska jag plugga också. Måste ta tag i strutsarbetet också. Mycket som ska göras alltså...



Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0