Shortcuts

Ridhuset ikväll alltså. Det gick väldigt bra, vi var ensamma och hon var lite hoppig i början, men när hon väl slappnade av funkade allt toppen. Men det märktes att vi inte galopperat på ett tag för det tyckte hon var rejält jobbigt så vi la inte så mycket vikt vid galoppjobb idag.
Mycket öppna och sluta, flyttningar höger, vänster och fram och bakdel. Hon har alltid haft svårt att flytta åt höger men idag gick det riktigt bra, är så stolt över pajen!
När jag ridit klart släppte jag henne en stund. Tänkte att hon skulle få springa lite och leka på bra underlag men det ville inte hon. Istället följden hon mig som en en skugga när jag gick och mockade, lille söt. Försökte filma lite men det vart lite skakigt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det står att filmklippet är privat :(

2012-02-11 @ 19:24:29

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0